Neurologopeda, terapeuta metody Palin PCI. Prowadzi terapię niemowląt i małych dzieci, również młodzieży i dorosłych w zakresie terapii karmienia, terapii z elementami AAC oraz terapii jąkania w nurcie modyfikacji.
Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, kierunek: Logopedia z wczesną interwencją logopedyczną.
Absolwentka Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego, kierunek: Neurologopedia z elementami tyflologopedii.
Ukończone kursy i szkolenia:
- Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
- Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych- diagnoza i usprawnianie
- Dyslalia ankyloglosyjna- o krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skutecznej terapii
- Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy
- Uprawnienia do prowadzenia badania słuchu z wykorzystaniem Screeningowego Audiometru Tonalnego (SAT) – Słuch obwodowy i centralne przetwarzanie słuchowe
- Jąkanie i inne zaburzenia płynnego mówienia – sukcesy i porażki terapeutyczne w pracy logopedy
- Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej
- Alkoholowe uszkodzenie płodu FAS/pFAS – geneza, objawy, diagnoza, praca z dzieckiem i profilaktyka
- MAKATON
- Warsztaty „Terapeuta- rodzic… jak sprawić, aby ta relacja satysfakcjonowała obie strony?”
- Kreatywne warsztaty logopedyczne terapii głoski [S] – Kraków 2017
- Metoda Werbo-Tonalna, I stopień
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii – moduł 1
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii – moduł 2
- AAC- wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób ze specjalnymi potrzebami w komunikacji
- Karmienie terapeutyczne „Human Touch” – kurs podstawowy
- Terapia interakcyjna rodzic – dziecko dla jąkających się dzieci w wieku do lat 7 – PALIN PCI
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
- Wpływ przetrwałych odruchów wczesnodziecięcych na funkcjonowanie uczniów szkół specjalnych
- Diagnostyka i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt – nowe podejście
- Stymulacja traktu ustno – twarzowego
- Terapia osób jąkających się w nurcie modyfikacji jąkania
- Udział w licznych konferencjach