Pedagog specjalny, tyflopedagog, diagnosta neurorozwojowy SI oraz INPP, specjalizuje się w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju, autyzmem oraz z problemami w zachowaniu. Prowadzi również terapię dzieci niewidomych i niedowidzących. Stopień nauczyciela dyplomowanego. Prowadzi szkolenia z zakresu diagnozy i terapii dzieci z ASD.

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Uniwersytetu

Jagiellońskiego oraz Metropolitan University w Londynie.

Ukończone kursy i szkolenia dotyczące terapii:

  • INPPP – Integracji Odruchów Pierwotnych wg S. Goddart-Blythe
  • ESDM – Early Start Denver Model – terapia małych dzieci z autyzmem – 1 st.
  • TEACCH
  • Integracja Sensoryczna
  • Team-Teach
  • Matematyka dla dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi
  • Logika i komunikacja u dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi
  • Zarządzanie zachowaniami u dzieci z ASD
  • ABA – podstawy terapii behawioralnej
  • PECS – komunikacja wspomagająca i alternatywna
  • Makaton – II stopień
  • Udział w licznych konferencjach