
Pedagog specjalny, tyflopedagog, diagnosta neurorozwojowy SI oraz INPP, specjalizuje się w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju, autyzmem oraz z problemami w zachowaniu. Prowadzi również terapię dzieci niewidomych i niedowidzących. Stopień nauczyciela dyplomowanego. Prowadzi szkolenia z zakresu diagnozy i terapii dzieci z ASD.
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Uniwersytetu
Jagiellońskiego oraz Metropolitan University w Londynie.
Ukończone kursy i szkolenia dotyczące terapii:
- INPPP – Integracji Odruchów Pierwotnych wg S. Goddart-Blythe
- ESDM – Early Start Denver Model – terapia małych dzieci z autyzmem
- TEACCH
- Integracja Sensoryczna
- Team-Teach
- Matematyka dla dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi
- Logika i komunikacja u dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi
- Zarządzanie zachowaniami u dzieci z ASD
- ABA – podstawy terapii behawioralnej
- PECS – komunikacja wspomagająca i alternatywna
- Makaton – II stopień
- Udział w licznych konferencjach