Szkolenie jest przeznaczone dla pedagogów, psychologów, logopedów, neurologopedów pracujących z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi oraz studentów.

Prowadzące:

Magdalena Poraj-Porawska – pedagog specjalny, tyflopedagog, diagnosta neurorozwojowy SI oraz INPP, specjalizuje się w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju, autyzmem oraz z problemami w zachowaniu. Prowadzi również terapię dzieci niewidomych i niedowidzących. Stopień nauczyciela dyplomowanego. Prowadzi szkolenia z zakresu diagnozy i terapii dzieci z ASD. Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Metropolitan University w Londynie. Wykładowca na Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej.

Agata Janosz-Jarzyna – neurologopeda, diagnosta Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej, specjalista karmienia terapeutycznego. Zajmuje się terapią niemowląt i dzieci.  Prowadzi szkolenia z zakresu diagnozy i terapii zaburzeń karmienia. 

Program:
Część I (Sobota)
1. Kompetencje komunikacyjne.
2. Rozwój mowy.
3. Poziomy rozwoju komunikacji.
4. Komunikacja nieintencjonalna.
5. Bodźce uprzedzające.
6. Diagnoza funkcjonalna.
7. Gotowość do wprowadzania AAC.

Część II (Niedziela)
1. Systemy AAC – przegląd, omówienie.
2. Sposoby dostępu – strategie wyboru.
3. Pomoce komunikacyjne.
4. Metodyka wprowadzania gestu.
5. Metodyka wprowadzania symboli.
6. Dialog.
7. Sposoby na efektywna komunikację.

Termin:
12.03.2022r. – godz. 9.00 – 15.00 (sobota)
13.03.2022 r. – godz. 9.00 – 15.00 (niedziela)

Cena szkolenia: 590 zł

Więcej informacji pod nr tel. 532 457 194
email: szkolenia@centrum-promyczek.pl

Formularz rejestracyjny TUTAJ

UWAGA!! ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!!