Neurologopeda kliniczny, terapeuta Integracji Sensorycznej, diagnosta Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej. Prowadzi terapię niemowląt i dzieci, a także dorosłych. Zajmuje się terapią odruchów wg metody dr S. Masgutovej. W swojej pracy wykorzystuje elementy terapii czaskowo-krzyzowej oraz terapii nerwu błędnego wg teorii poliwagalnej. Udziela konsultacji neurologopedyczno-laktacyjnych dla kobiet w okresie karmienia piersią.

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, specjalność: neurologopedia kliniczna.

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego, kierunek: Filologia polska, specjalność: logopedia.

Ukończone kursy i szkolenia:

  • Edukacja i wsparcie kobiety w okresie laktacji – kurs rozszerzony
  • Miofunkcja we wczesnej interwencji MIOF 0-3 – metoda dr M. Wawrzynów
  • Elektrostymulacja w terapii logopedycznej
  • Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody Werbo-tonalnej
  • Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych MNRI® wg dr S. Masgutovej
  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego
  • Diagnostyka i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt – nowe podejście dr Mira Rządzka
  • Integracja Sensoryczna dla nauczycieli i osób pracujących z dziećmi
  • Terapia małego dziecka z autyzmem (do 4 r.ż.)
  • Terapia Ręki PTR
  • Makaton
  • Ośrodkowe Zaburzenia Słuchu (C)APD – jedną z przyczyn trudności w uczeniu się
  • Fizjologiczna metoda terapii zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania w dyslalii obwodowej funkcjonalnej
  • Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju u dzieci chorych neurologicznie
  • Żywienie terapeutyczne niemowląt z obciążonym wywiadem neurologopedycznym – koncepcja neurofizjologiczna
  • Integracja Sensoryczna – kurs I i II stopnia
  • Więź jako czynnik chroniący rozwój
  • Neurostymulacja Rozwoju Dziecka
  • Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa
  • Integracja odruchów ustno-twarzowych wg dr S. Masgutovej
  • Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy
  • Praca z dzieckiem z zaburzeniami autystycznymi – metoda E. Wianeckiej
  • Udział w licznych konferencjach