Neurologopeda kliniczny, Dyplomowana Konsultantka Laktacyjna, IBCLC, terapeuta Integracji Sensorycznej, diagnosta Monachijskiej Funkcjonalnej Diagnostyki Rozwojowej. Prowadzi terapię niemowląt i dzieci, a także dorosłych. Zajmuje się terapią odruchów wg metody dr S. Masgutovej. W swojej pracy wykorzystuje elementy terapii czaszkowo-krzyżowej oraz terapii nerwu błędnego wg teorii poliwagalnej. Udziela konsultacji neurologopedyczno-laktacyjnych dla kobiet w okresie karmienia piersią.
Absolwentka Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, specjalność: neurologopedia kliniczna.
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego, kierunek: Filologia polska, specjalność: logopedia.
Ukończone kursy i szkolenia:
- Edukacja i wsparcie kobiety w okresie laktacji – kurs rozszerzony
- Terapia nerwu błędnego wg teorii poliwagalnej
- Miofunkcja we wczesnej interwencji MIOF 0-3 – metoda dr M. Wawrzynów
- Elektrostymulacja w terapii logopedycznej
- Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody Werbo-tonalnej
- Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych MNRI® wg dr S. Masgutovej
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego
- Diagnostyka i mioterapeutyczna stymulacja zaburzeń oralnych u noworodków i niemowląt – nowe podejście dr Mira Rządzka
- Integracja Sensoryczna dla nauczycieli i osób pracujących z dziećmi
- Terapia małego dziecka z autyzmem (do 4 r.ż.)
- Terapia Ręki PTR
- Makaton
- Ośrodkowe Zaburzenia Słuchu (C)APD – jedną z przyczyn trudności w uczeniu się
- Fizjologiczna metoda terapii zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania w dyslalii obwodowej funkcjonalnej
- Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju u dzieci chorych neurologicznie
- Żywienie terapeutyczne niemowląt z obciążonym wywiadem neurologopedycznym – koncepcja neurofizjologiczna
- Integracja Sensoryczna – kurs I i II stopnia
- Więź jako czynnik chroniący rozwój
- Neurostymulacja Rozwoju Dziecka
- Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa
- Integracja odruchów ustno-twarzowych wg dr S. Masgutovej
- Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmów i nadawaniem mowy
- Praca z dzieckiem z zaburzeniami autystycznymi – metoda E. Wianeckiej
- Udział w licznych konferencjach