Pedagog specjalny, tyflopedagog, diagnosta neurorozwojowy SI oraz INPP, diagnosta ADOS 2, terapeuta traum, lęków, przewlekłego stresu. Specjalizuje się w:
- pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju, autyzmem oraz z problemami w zachowaniu,
- pracy z osobami z lękami, traumą, nerwicą
Prowadzi również terapię dzieci niewidomych i niedowidzących. Stopień nauczyciela dyplomowanego.
Prowadzi szkolenia z zakresu diagnozy i terapii dzieci z ASD. W swojej pracy wykorzystuje elementy terapii czaskowo-krzyzowej oraz terapii nerwu błędnego wg teorii poliwagalnej.
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Metropolitan University w Londynie.
Ukończone kursy i szkolenia dotyczące terapii:
- Terapia SE – Somatic Experiencing – terapia traumy, przewlekłego stresu, stanów lęków, nerwic
- Terapia SSP – Safe and Soung Protocol
- Terapia nerwu błędnego (Teoria Poliwagalna)
- Terapia INPPP – Integracji Odruchów Pierwotnych wg S. Goddart-Blythe
- Terapia ESDM – Early Start Denver Model – Metoda Wczesnego Startu – terapia małych dzieci z autyzmem
- TEACCH
- Terapia SI – Integracja Sensoryczna
- Team-Teach
- Matematyka dla dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi
- Logika i komunikacja u dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi
- Zarządzanie zachowaniami u dzieci z ASD
- ABA – podstawy terapii behawioralnej
- PECS – komunikacja wspomagająca i alternatywna
- Makaton – II stopień