Pedagog specjalny, tyflopedagog, diagnosta neurorozwojowy SI oraz INPP, diagnosta ADOS 2, terapeuta traum, lęków, przewlekłego stresu. Specjalizuje się w:

  • pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwoju, autyzmem oraz z problemami w zachowaniu,
  • pracy z osobami z lękami, traumą, nerwicą

Prowadzi również terapię dzieci niewidomych i niedowidzących. Stopień nauczyciela dyplomowanego.

Prowadzi szkolenia z zakresu diagnozy i terapii dzieci z ASD. W swojej pracy wykorzystuje elementy terapii czaskowo-krzyzowej oraz terapii nerwu błędnego wg teorii poliwagalnej.

Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Metropolitan University w Londynie.

Ukończone kursy i szkolenia dotyczące terapii:

  • Terapia SE – Somatic Experiencing – terapia traumy, przewlekłego stresu, stanów lęków, nerwic
  • Terapia SSP – Safe and Soung Protocol
  • Terapia nerwu błędnego (Teoria Poliwagalna)
  • Terapia INPPP – Integracji Odruchów Pierwotnych wg S. Goddart-Blythe
  • Terapia ESDM – Early Start Denver Model – Metoda Wczesnego Startu – terapia małych dzieci z autyzmem
  • TEACCH
  • Terapia SI – Integracja Sensoryczna
  • Team-Teach
  • Matematyka dla dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi
  • Logika i komunikacja u dzieci z niepełnosprawnościami sprzężonymi
  • Zarządzanie zachowaniami u dzieci z ASD
  • ABA – podstawy terapii behawioralnej
  • PECS – komunikacja wspomagająca i alternatywna
  • Makaton – II stopień